30/09/2014

NACHAS' POWER IS BACK 5 - ELENA PREFIRE O SPORTLIFE

Sacade a alfombra vermella, que temos convidadas. Tal como prometera hai ben tempo,inauguramos sección informal centrada en mulleres corredoras
e que mellor que deixar paso as súas opinións sobre a galaxia runner. 
Propoñemos un cuestionario base -cuestionario Tasende ímoslle chamar- e deixamos que fagan con el o que lles pete, mesmo patealo, que para iso somos runners.


Máis claro non se pode falar. 25 anos de adicción ao running poñen as cousas no seu sitio e as ideas despexadas. Elena corre -e moito-  porque llo pide o corpo e porque lle senta ben. Participa en carreiras por diversión e como motivación para seguir adestrando, desfrutando cada segundo sen reparar en miudezas. Ou reparando nelas e dándolles a importancia xusta, porque  coa nosa Elena non hai que armar a de Troia para acadar metas. Mesmo unha botella de leite torna arma arroxadiza contra o teito de cristal.

Un pracer recibir eiquí a súa contribución.




Hai moito tempo que corres? Como foron os teus inicios no mundo do running? 
Hice atletismo federado desde los 16 a los 27 pero en pruebas cortas. Cuando dejé el atletismo federado empecé a correr y llevo 25 años.

Que foi o que máis te axudou/motivou para empezar a correr ou para seguir? 
Yo ya soy adicta así que debe de ser el bienestar físico- psicológico que me produce... Ademas de mejorar mi salud, mi aspecto físico y mi humor!!! 

Asfalto, trail, triatlón, raid… Que modalidade(s) practicas (ou practicaches)? Cal é a túa preferida? Hai alguna modalidade que non probaches e que che gustaría practicar? Nese caso, por que non? 
Corro por asfalto porque es lo que tengo más cerca y más cómodo. No he probado ni trail o triatlón porque me parecen mas difíciles.




A porcentaxe de inscricións femininas en carreiras segue a ser baixa, tanto en comparación coas inscricións masculinas, como poñéndoa en relación co número de mulleres que practican o running habitualmente. Que cres que pode influír nisto?
Las mujeres somos menos en general practicando running y somos menos competitivas que los hombres sobre todo en aquellas cosas que hacemos por placer, y si no probamos no sabemos lo divertidas que son las carreras. Yo llevo corriendo 25 años y me he enganchado a las carreras hace menos de 2 años después de correr una carrera y comprobando que me divertía y que me servía de motivación para entrenar todos los días. 


Consideras que as mulleres encontran máis dificultades cós homes para desenvolver unha práctica deportiva habitual e/ou para competir?

Sí, sobre todo si tienen familia y no concilian adecuadamente trabajo y obligaciones familiares.

Nalgún momento sentícheste discriminada persoalmente como corredora polo feito de ser muller?
No pero sí he vivido situaciones peligrosas. 

Consideras útil a práctica de certa discriminación positiva para fomentar o deporte entre as mulleres? Estás a favor da celebración de carreiras populares segregadas por sexo?
Si mientras no se alcance la igualdad la discriminación positiva será por desgracia necesaria como lo es en la política, en los consejos de administración, en la universidad. Primero tenemos que romper el techo de cristal y para eso necesitamos ayuda.

Na bolsa da corredora da derradeira Carreira da Muller de Coruña regalaban dous números da revista “Hola” e outro dunha revista de moda. Que opinas ao respecto? 
No leo habitualmente ninguna de esas revistas y me pareció mucho mas útil el sport-life del año pasado. Pero si era uno de los patrocinadores supongo que es normal que incluyan sus productos. Tampoco me gusta la leche y en la bolsa había 2 botellas.



Se estivese na túa man, hai alguna medida que tomarías para fomentar a participación popular na práctica deportiva en xeral? E a participación feminina en particular?
Potenciar en las edades más pequeñas la actividad Fisica en las escuelas tanto de niños como de niñas no solo las clases de E.F. y favorecer las actividades de participación mixta. Y en edades posteriores desarrollar políticas de conciliación familiar "reales" para los hombres y sobre todo para las mujeres

Cal é a túa atleta máis admirada? Por que?
Posiblemente Carmen Valero por ser la primera mujer en obtener resultados destacados en el atletismo internacional y las marchadoras por ser las primeras en obtener medallas en competiciones internacionales.

Que momentos foron os máis especiais para ti como corredora?
Todos y cada uno de los días que salgo a correr. Acabo de pasar por una lesión y valoro mas que nunca cada segundo que estoy corriendo.